سرویس و تعمیرات لوازم خانگی چیست؟
وان اس ام اس
سرویس و تعمیرات لوازم خانگی چیست؟
دو شنبه 5 مهر 1400 ساعت | بازدید : 918 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

سرویس و تعمیرات لوازم خانگی چیست؟

سرویس و تعمیرات-با هر قطعه ای که در سرویس و تعمیر استفاده می شود ، 5 سال گارانتی دریافت خواهید کرد ، به علاوه 30 روز ضمانت کار شامل هزینه سرویس و تعمیر لوازم خانگی.

قیمت عالی - ما قیمت رقابتی داریم و ضمانت نامه های ارزان قیمت را ارائه می دهیم.

عیب یابی سرویس و تعمیر

ما از قطعات اصلی برای سرویس و تعمیر حرفه ای استفاده می کنیم - ما تعداد زیادی قطعات اصلی برای تعمیرات و سرویس را روی کامیون حمل می کنیم ، بنابراین بیشتر تعمیرات در اولین بازدید به پایان می رسد.

حرفه ای های آموزش دیده-تکنسین های حرفه ای سرویس و تعمیرات تخصصی از تجهیزات تشخیصی پیشرفته استفاده می کنند و برای حمایت از عمر دستگاه شما به خوبی آموزش دیده اند.

برنامه ریزی آسان - برنامه ریزی آنلاین خدمات سرویس و تعمیرات در زمان مناسب برای شما آسان است.

تخفیفات مربوط به لوازم جدید - بعلاوه ، در صورت عدم تعمیر ، تا 100 دلار تخفیف خرید محصول از تکنسین سرویس و تعمیر خانگی دریافت کنید.

سرویس و تعمیرات در منزل: ارائه دهنده خدمات شما برای لوازم خانگی زیمنس.

خدمات مشتریان

سرویس تعمیرات در دسترس شماست - برای انواع لوازم خانگی اصلی ، مانند ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی ، اجاق ، اجاق گاز ، یخچال یا فریزر ، مهندسان ماهر سرویس زیمنس مستقیماً به منزل شما می آیند تا آسیب های احتمالی را تجزیه و تحلیل کرده و کلیه خطاها را برطرف کنند.

خدمات عیب یابی سرویس و تعمیر

سایت. علاوه بر این ، آنها در صورت نیاز قطعات یدکی مناسب را ارائه می دهند و تخصص ، مشاوره و پشتیبانی را برای جلوگیری از مشکلات در آینده ارائه می دهند.

مزایای سفارش خدمات سرویس و تعمیرات

تعمیرات با کیفیت بالا: زیمنس استانداردهای بالایی را برای کیفیت خدمات به مشتریان خود مانند لوازم خانگی خود تعیین می کند.

مهندسین خدمات توسط شرکت استخدام، آموزش و مدیریت می شوند.

خدمات مشتری در سراسر کشور در دسترس است و تکنسین های ما نزدیک خانه شما هستند.

رزرو آسان و تشخیص خطا: از طریق تلفن یا رزرو آنلاین از طریق وب سایت زیمنس.

تعمیرات گارانتی: رایگان طبق شرایط گارانتی زیمنس.

خارج از گارانتی: شرایط و قیمت تعمیرات منصفانه و شفاف.

سه مرحله توصیه می شود

همه مسائل از قبل توسط یک تیم فنی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که مهندس مجهز به قطعات یدکی جایگزین است که احتمالاً برای تکمیل تعمیر مورد نیاز است.

خطوط خدمات تعمیر و سرویس دوشنبه تا شنبه 8 صبح تا 8 شب (بدون تعطیلات رسمی) باز است. اگر تشخیص خطای آنلاین را ترجیح می دهید ، لطفاً از مرکز پشتیبانی آنلاین زیمنس استفاده کنید ، که تشخیص عیب دستگاه را ارائه می دهد (شماره مدل (E-Nr) الزامی است.

در مرکز پشتیبانی آنلاین زیمنس به دفترچه های راهنمای کاربر لوازم خانگی دسترسی دارید و نکات و ترفندهای لوازم خانگی در بخش پرسش و پاسخ.

مرحله 1: دستگاه خود را شناسایی کنید

دو بخش اطلاعات مهم برای فعال کردن سفارش خدمات سرویس و تعمیرات وجود دارد که به سرعت به شما کمک می کند: شماره E و شماره FD. هر دوی اینها در پلاک رتبه بندی قرار دارند و بسته به دستگاه در مکان های مختلف یافت می شوند.

از خدمات شناسه دستگاه استفاده کنید تا با آگاهی از موقعیت صفحه پلاک در دستگاه خانگی زیمنس خود ، در شناسایی دستگاه خود کمک بگیرید.

در صفحه پلاک اطلاعاتی وجود دارد که خدمات سرویس و تعمیرات دو سوت - شهر تعمیر برای بهترین کمک نیاز دارد.

1. شماره مدل (E-Nr) دستگاه شما. علامت گذاری شده روی عکس صفحه با "1"

2. داده های FD با 4 رقم. روی صفحه تایپ در موقعیت "2".

در حالت ایده آل ، شما همچنین باید فاکتور را در اختیار داشته باشید زیرا ممکن است حاوی اطلاعات مهمی در مورد دستگاه شما و تاریخ خرید باشد تا بررسی کنید که آیا این مشکل تحت ضمانت سازنده زیمنس است یا خیر.

اطلاعات دستگاه خود را دریافت کرده و از مهندس بازدید کنید.

لوازم خانگی زیمنس خود را شناسایی کنید. صفحه نوع دستگاه خود را تعیین کنید.

لطفاً دسته لوازم خانگی خود را انتخاب کنید و سپس خانواده لوازم خانگی زیمنس را انتخاب کنید.

چندین نقشه را مشاهده خواهید کرد که موقعیت های احتمالی صفحه نوع را بر روی دستگاه توضیح می دهد.

موقعیت روی نقاشی مشخص شده است.

مرحله 2: مشکلات جزئی را به تنهایی حل کنید

برای شناسایی مشکل ، مرکز پشتیبانی آنلاین زیمنس را بررسی کنید و در صورت توصیه - نکات و ترفندهای ارائه شده را بررسی کنید تا مشکل به تنهایی حل شود. اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه و نحوه استفاده و نصب آن را می توانید در کتابچه راهنمای کاربر پیدا کنید.

لطفاً بر روی برگه "دفترچه راهنمای کاربر" در مرکز پشتیبانی آنلاین زیمنس کلیک کنید تا به اسناد دستگاه و دفترچه راهنمای کاربر دسترسی پیدا کنید.

مرحله 3: برای رزرو تعمیر با خدمات ما تماس بگیرید

در صورت بروز مشکل در یک دستگاه اصلی خانگی ، با خط تلفن خدمات سرویس و تعمیرات تماس بگیرید تا ویزیت یک مهندس را ترتیب دهد. یا از ابزار رزرو آنلاین (فرم تماس آنلاین) برای سفارش تعمیر استفاده کنید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 6
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 184
:: باردید دیروز : 212
:: بازدید هفته : 645
:: بازدید ماه : 14737
:: بازدید سال : 20660
:: بازدید کلی : 20660