طراحی لوگو

مهمترین مراحل برای طراحی لوگو

آیا تا به حال یک برند بزرگ را بدون لوگو دیده اید؟ نه؟ چون وجود ندارد. یک آرم تأثیر عمده ای در چگونگی درک مشتریان از برند شما دارد. بنابراین به طور طبیعی ، شما می خواهید طراحی لوگو شما حرفه ای باشد. اما چگونه به آنجا می رسید؟

نترسید! این راهنمای مفید به شما همه چیزهایی را که باید بدانید برای طراحی لوگو  مناسب برای شما و تجارت شما می آموزد. از تعریف هویت برند خود و درک آنچه در یک لوگوی عالی ایجاد می شود ، تا انتخاب های مناسب در طراحی و حرکت در روند طراحی را انجام دهید ، برای یادگیری چگونگی طراحی یک آرم بخوانید.

ممکن است از خود بپرسید: چگونه می توانم طراحی لوگو خود را انجام دهم؟ این 12 قسمت مراحلی است که شما باید دنبال کنید:

1. درک کنید که چرا به یک آرم نیاز دارید

مثال برای چگونگی طراحی آرم با طراحی هویت برند در ذهن

تجارت مانند دوستیابی است, شما در تلاش هستید مشتری های گوناگون را به سمت خود جذب کنید و آنها را عاشق مارک تجاری خود کنید. بنابراین از نماد خود به عنوان تصویر موجود در پروفایل خود بیابید. این همان چیزی است که باعث می شود افراد علاقه مند شوند و سعی کنند اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کنند . 

از آنجا که لوگوی شما یک بخش اساسی از برند شماست ، می خواهید مطمئن شوید که این کار به خوبی انجام شده است. تمام اجزاء مارک تجاری شما را بر روی قسمت های مختلف دگیر نیز قرار خواهد گرفت, از طراحی سایت، بسته بندی و کارت ویزیت تا...

یک طراحی لوگو عالی و حرفه ای نه تنها توانایی برقراری ارتباط با آنچه را که می خواهید را برقرار می کند بلکه یک برداشت اول خوب خواهد بود و به شما کمک می کند تا از رقابت سربلند بیرون بیایید.

منبع : https://is.gd/NL5tMJ

http://backlinkmax.loxblog.com/post/23/%D9%85%D9%87%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84%20%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88.htm