منوی اصلی
وان اس ام اس ONSMS

  •  

    نکات طلایی قبل از خرید تور ارمنستان

    اگر شما عزیزان هم جز آن دسته از گردشگرانی باشید که دوست دارید یک مقصد جدید و ارزان برای سفرهایتان انتخاب کنید، می توانید به تور ارمنستان زمینی و هوایی به عنوان یکی از گزینه های گردشگری بیاندیشید. در این مطلب از آژانس فلات پارس گیتی به شما عزیزان نکات طلایی و ارزشمند قبل از خرید تور ارمنستان را خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

    001

    تور لحظه آخری ارمنستان

    حتی اگر تور زمینی  لحظه آخری ارمنستان را خریداری کرده باشید، باز هم با توجه به برخی نکات مفید می توانید هزینه سفرتان را کاهش بدهید. اولین روشی که توصیه می کنم، خرید تور از مجریان مستقیم تور است تا دست واسطه باعث افزایش هزینه سفر نشود. آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی مجری مستقیم تور ارمنستان است و تجربه فراوانی در برگزاری انواع تورهای زمینی و هوایی ارمنستان دارد.

    سفر زمینی ارمنستان با خودرو شخصی

    اگر قصد دارید با ماشین شخصی خودتان به صورت زمینی به کشورهای دیگر داشته باشید حتما قبل از سفرتان بررسی کنید که هزنیه سوخت و نحوه دریافت بنزین در مقصد سفرتان به چه صورت می‌باشد. معمولا در کشورهای دیگر سوخت توسط جایگاه های خصوصی ارائه می‌شود پس هزینه های آن متفاوت است.

    002

    چک کردن پاسپورت و مدارک شناسایی قبل از سفر ارمنستان

    پیش از حرکت و آغاز سفرتان چک کنید که آیا اجازه خروج از کشور دارید یا خیر! در برخی مواقع دیده شده که به دلیل اختلافات خانوادگی یا دلایل دیگر، مسافر اجازه خروج از کشور را ندارد و خود شخص از این موضوع نیز بی خبر است. حتما قبل از سفرتان چک کنید تا پاسپورت یا گذرنامه شما اعتبار کافی را داشته باشد. به طور معمول بیشتر تورهای زمینی که ایرانیها خریداری می‌کنند به مقصد کشورهای خارجی است که نیاز به دریافت ویزا برای سفر به آنها نداریم. اما همین امر باعث می‌شود که خیلی از هموطنانمان فراموش کنند که پاسپورت نقش شناسنامه بین المللی شما را دارد و باید حتما قبل از سفرتان اعتبار پاسپورت را چک کنید.

    همسفران خوبی برای سفر به ارمنستان انتخاب کنید

    در سفرهای زمینی همسفران شما و تورلیدر نقش کلیدی و مهمی دارند. اگر همسفران شما یکدست باشند و یا به اصطلاح افراد خوش سفری باشند حتما از تمام لحظات سفر لذت خواهید برد. این مورد را می‌توانید قبل از خرید تورهای زمینی و یا حتی تورهای هوایی با مراجعه با آژانس ارائه دهنده تور بررسی کنید. اگر قصد دارید در قالب گروه های خانوادگی، دانشجویی و یا همراه دوستانتان به خارج از کشور سفر کنید سفرهای زمینی گزینه مناسبی برای شما هستند.

    محل اقامت مناسب در تور ارمنستان

    موضوع دیگری که اثر زیادی بر روی هزینه های سفر دارد، محل اقامت است. اگر می خواهید در هزینه ها بسیار صرفه جو باشید و هدفتان از سفر شب مانی در هتلهای لوکس نیست و یا اصلا شیک بودن محیط خوابتان اولویتی برای شما ندارد، می توانید هتلهای 2 یا 3 ستاره را به جای اقامتگاه های لوکس پنج یا سه ستاره انتخاب کنید. ناگفته نماند که اگر بازهم هزینه هتلهای سطح پایین تر برایتان زیاد بود، می توانید در هاستل اقامت داشته باشید. هاستل به اماکنی گفته می شود که شبیه به خوابگاه است و به شما یک تخت داده می شود و یا برخی هاستل ها یک اتاق و یک تخت را ارائه می دهند اما آن اتاق لزوما تمیز و مرتب نیست. ویژگی دیگر هاستل ها این است که وعده های غذایی را باید خودتان تهیه کنید ولی در اختیارتان آشپزخانه قرار می گیرد.

    003

    تور ارمنستان نوروز

    اخیرا بسیاری از خانواده های ایرانی که تمایل دارند سفرهای خارجی را امتحان کنند، تور زمینی ارمنستان را در ایام نزدیک به عید نوروز و یا تعطیلات تابستان خریداری می‌کنند تا بتوانند تا خیال راحت از تعداد زیاد روزهای تعطیلات استفاده کنند و لحظات به یادماندنی را در جمع عزیزانشان تجربه‌کنند. اگر در جستجوی مقصدی بی دردسر برای تفریح با خانواده یا گروه دوستانه هستید تور ارمنستان نوروز را هم به شما پیشنهاد می کنم. اگر به سفرهای جاده ای علاقه مند باشید، می توانید به مقصد ایروان تور زمینی تهیه کنید که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه خواهد بود.

    در حال حاضر بهترین تورها با این ویزگی تور زمینی استانبول، تور زمینی وان هستند اما تور زمینی باکو و تور زمینی آنتالیا نیز طرفداران ویژه ای دارند. با این تفاسیر ابتدا باید مشخص کنید که قصد سفر به ترکیه را دارید یا خیر زیرا تورهای زمینی به این مقصد بسیار متنوع هستند که در ادامه توضیح خواهم داد اما اگر از ترکیه دلزده شده اید می توانید تور زمینی ارمنستان یا تور زمینی باکو را خریداری کنید که هم قیمت مناسبی دارند و هم اگر به سفرهای جاده ای علاقه مند باشید حتما از آنها لذت خواهید برد.

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • برندسازی یا برندینگ

    برندسازی یا برندینگ barnding}} ، موضوع پر گفت و گو که در رستوران ها و جلسه های کاری و پارکینگ شرکت‌ها و کافی شاپ و … توسط مدیران و روسای هر شرکت و مجموعه ای مورد بحث است و به آن توجه می شود و برای آن هزینه می کنند .

    در ایران نیز صحبت برندینگ و برندسازی بسیار شنیده می شود و مشاوران بسیاری در این زمینه فعالند .

    مفهوم و مضمون برندسازی با برندینگ از لحاظ علمی و اجرایی متفاوت است و به اشتباه به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند .

    پروسه برندسازی بیشتر متمرکز روی ایجاد و افزایش سطح آگاهی برند می باشد و بواسطه برنامه های ترویجی و تبلیغاتی به ثمر می رسد و طراحی هویت برند بخش اساسی این پروسه محسوب می گردد. اما برندینگ به یک پروسه مادری گفته می شود که در مجموع منجر به خلق ارزش مطلوب ما برای مشتری می گردد ، تمام چیز‌هایی که مشتری در خصوص هویت تجاری شما شامل حس تجربه و تداعیات ذهنی باید بداند یا احساس به درک کند شامل این مجموعه فعالیت ها می باشد ، در این مقاله ما برای جلوگیری از این پیچیدگی ها برندسازی را معادل برندینگ قرار داده ایم و هر جا برندسازی ذکر می شود همان برندینگ مورد نظر ما می باشد .

    بسیاری هنوز تصور می کنند که برند و برندینگ طراحی لوگو و انتخاب فونت سازمانی می باشد و نمی‌دانند که کل کار برندینگ به زبان ساده این موضوع می باشد که شما قرار است "ذهنیت" مردم را نسبت به برندتان به شکل خاصی دربیاورید ، خاص شوید و بنا به دلایلی افرادی {خاص یا عام} به سمت برند شما حرکت کنند و از برند شما در برابر دیگر برندها استفاده کنند .

    در پروسه برندسازی همه‌ی آیتم های بصری برندتان از لوگو و فونت گرفته تا مدل طراحی کارت ویزیت و بروشور تنها و تنها یک ابزار برای برندینگ هستند و نه کل برندینگ !!!

    از کجا باید شروع کرد ؟!!!

    امیر اخلاصی در کتاب اصول برندسازی خود می گوید: "برای ایجاد برند 8 ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند :

    • تبلیغات
    • روابط عمومی
    • پیشبرد فروش
    • بازاریابی مستقیم
    • فروش شخصی
    • بسته بندی
    • رویدادها و اسپانسرینگ
    • خدمات مشتری

    در مجموع برندینگ ، پروسه ای است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می‌گردد و

    بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و سایر ذی نفعان افزایش می‌یابد.

    به عقیده بزرگان عرصه برندسازی یا برندینگ :

    "برندینگ حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد."

    برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک برند {BRAND} باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت می گردد ، اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات گردد ، به زبان دیگر برندسازی روش هوشمندانه  تجارت و تولید ثروت می باشد .

    برندینگ یا برندسازی

    برندینگ یا برندسازی - ابزاریست برای بدست آوردن برتری در بین رقبا مورد استفاده قرار می گیرد .

    برندینگ چیزی بیش از ایجاد یک نام یا لوگوی خاص و زیبا برای یک محصول یا خدمت می باشد ، برندسازی مسیری است که به واسطه آن مشتریان محصولات و خدمات یک شرکت را درک می کنند و مورد استفاده قرار می دهند و نسبت به آن تجربه کسب می کنند .

    برندینگ چیزی بسیار فراتر از داشتن یک لوگو می باشد !!!

    برندسازی ایجاد تمایزی منحصر بفرد می باشد که برای مشتریان و کارکنان و مدیران یک سازمان اهمیت بسیار زیادی دارد. داشتن یک برند قدرتمند موجب می گردد هزینه های یک شرکت به واسطه جلوگیری از سرمایه گذاری های نامناسب و بی هدف به طور کاملا محسوسی کاهش پیدا کند .

     

    سودآوری به واسطه جذب مشتریانی وفادار به طور چشم گیری افزایش می یابد و از همه مهم تر برند یک شرکت تبدیل به دارایی ناملموس برای سازمان می گردد که ارزش آن می تواند بیش از مجموع ارزش تمامی دارایی های فیزیکی آن سازمان باشد .

    کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار بدون تفکر برندینگ و محوریت برند برای آن یک اشتباه نابخشودنی در تجارت می باشد .

    از دلایل مهم  برندسازی در نزد سازمان ها تمایل به رهبر بودن پیشی گرفتن در صحنه رقابت و دسترسی کارمندان به بهترین امکانات به منظور دست یابی به مشتریان کم هزینه تر می باشد . منظور از مشتریان کم هزینه تر این می باشد که در صورتی که مشتری با برند سازمان آشنا گردد و احساس مناسبی نسبت به آن پیدا کند ، سازمان هزینه تبلیغات و زمان و… کمتری برای تبدیل وی به یک مشتری بالقوه یا وفادار صرف خواهد کرد .

    ضرورت برندسازی یا برندینگ - Branding

    ضرورت داشتن یک برند از این جهت که با توجه به حرکت جوامع مصرفی به سمت‌ مدگرایی و در اختیار داشتن برند یا نام‌های تجاری معتبر یکی از راهکارهای ایجاد تمایز و شخصیت به شمار می رود .

    اهمیت برند برای مشتری به واسطه ی دانش مشتری از برند ایجاد می گردد ، که بواسطه تعدادی از عوامل ناشی می گردد ، اما شاید دو مورد زیر مهم ترین آنها باشند :

    • عمق برند - یا به عبارتی اولویت ذهنی مشتری در انتخاب برند در میان سایر برند های مشابه بطور مثال بسیاری از افراد پس از شنیدن کلمه نوشابه در ذهنشان بلافاصله Coca Cola – کوکالا تداعی می گردد .
    • گستردگی برند - هرچه رابطه مشتری با برند پیچیده تر باشد یا به عبارتی توسط تنوع تعاملات برند در ذهن بیشتر باشد ، فرصت ساخت وفاداری بلندمدت بیشتر است. همانند شرکت هایی چون تویوتا و Amazon و مدیاک

    ضرورت برندسازی یا برندینگ

    انواع برندسازی یا برندینگ Branding

    تاکنون دسته بندی های مختلفی از انواع برندسازی توسط اساتید این حوزه مطرح شده است و اگر بخواهیم برجسته ترین نوع این دسته بندی ها را برشماریم به شرح زیر می باشد :

    • برندسازی مشارکتی یا Co-Branding: مشارکت با برندی دیگر جهت دستیابی به هدف
    • برندسازی دیجیتال : وب سایت، رسانه­ های اجتماعی ، بهینه سازی موتور جستجو ، استفاده از وب برای تجارت
    • برندسازی شخصی یا Personal Branding: روش ­ هر فرد برای ایجاد اعتبار و شهرت برای خودش
    • برندسازی علّی : برندتان را با یک نیت خیر خواهانه همسو کنید - یا مسئولیت اجتماعی شرکت
    • برندسازی کشوری : تلاش برای جذب توریست و کسب و کار

    برندسازی شامل مباحث و مفاهیم مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند Brand Positioning ، نامگذاری برند ، انتخاب رنگ برند و طراحی هویت برند ( لوگو، آرم و…) ، توسعه برند ، ارزش برند و … می‌باشد.

    چند نمونه برندهای مطرح در عرصه جهانی : والمارت - آمازون – ویکی پدیا – اوبر – اکسپدیا – هیوندای – نیسان – جنرال موتورز – اتیصالات – توتال – والت دیزنی – پپسی – مدیاک – لامبورگینی – ایرباس – بویینگ – فیسبوک – اینستاگرام – اچ پی – ایسوز – توییتر – لینکدین – پینترست و .....

    آخرین ویرایش: 14 دی 98 01:24
    ارسال دیدگاه
  • فواید خرید کتاب لغت چیست؟

    فراگیری لغات یکی از کلیدی ترین قسمت ‌های فرایند آموزشی مخصوصا در زبان انگلیسی است. در بعضی مواقع، داشتن دایره‌ی واژه های زیاد پر اهمیت تر از دانستن قوانین دستوری درست و ساختار واژگانی است. گسترده‌ی واژگانی‌تان به شما این امکان را می‌دهد تا ساده و روان حرف بزنید، که مسئله‌ی مهمی است.

    بسیاری از علاقه مندان به زبان و دانش جویان گمان می نمایند که تمرین‌های واژگانی یکی از بخش‌های بسیار چالش ‌برانگیز یادگیری زبان انگلیسی است. در این مطلب سعی بر این بود تا فواید خرید کتاب لغت و نقش آن در یک پروسه ی آموزشی استاندارد را شرح بدهیم.

    خرید کتاب لغت این فایده گران بها را خواهد داشت که به میزان زیادی کمک میکند دانش لغت افزایش یابد و با افزایش تعداد لغات در حافظه به کمک خرید کتاب لغت توانایی فهم جملات پیچیده از سوی زبان آموز افزایش پیدا می کند. و این موضوع در ترجمه ی مطالب نیز به او یاری خواهد رساند. در واقع دارا بودن دانشی پر بار از لغات کاربرد بالایی در مکالمه، خواندن و نوشتن به زبان مرجع و افزایش سرعت عملی کردن آن خواهد داشت و در آخر در مراتب سطح بالا و پیشرفته تر و در ترجمه از جمله ترجمه ی کتبی و مکالمه نقش بسیار کلیدی دارد به عنوان منبعی برای مراجعه کردن به شمار میرود. 

    دانش جویان و علاقه مندان موفق با علم به این موضوع که یادگیری یک واژه تنها محدود به فرا گیری معنای آن در زبان مرجع نمیباشد پروسه ی آموزش یادگیری خود را به فعالیتی پر بازده تبدیل میکند.

    فواید خرید کتاب گرامر چیست؟

    خرید کتاب گرامر به معنی این است که شما یک کتاب حاوی آموزش فرم و ساختار یک زبان در اختیار خواهید داشت که دستور زبان انگلیسی را از مفاهیم ساده تا به انتها برای مکالمه، ترجمه و فهمیدن متن به شما ارائه میدهد. زبان آموزان بیشتر وقت ها کتاب گرامر را به عنوان مقررات یک زبان یاد می کنند در حالی که به این صورت نیست. این سیستم آموزشی نیازمند این است که در آغاز قوانینی برای مکالمه کردن ابداع کرده باشد و سپس مردم بر اساس آن شروع به صحبت نموده باشند. یک زبان با کمک مردم از طریق کامل شدن به سمت آوا ها و سپس کلمات و به عبارات و جملات حرکت کرده است.

    هیچ زبان متداولی تا به حال یک شکل باقی نمانده و تغییرات بسیاری را در زمان های گوناگون به خود دیده است. پس آن چه را که ما اهمیت خرید کتاب گرامر یا دستور زبان می نامیم به دلیل بازتاب شیوه ی آموزشی یک زبان در یک زمان خاص است. به همین دلیل به کار بردن کتاب های به روز برای این کار بسیار با اهمیت است.

    020

    در حقیقت با استفاده از کتاب لغات می اموزیم آن چیزی که در ذهن داریم، در فرم کلمات مناسبی که توسط قوانین گرامر به خوبی در کنار هم قرار میگیرند، از دهان ما خارج و وارد ذهن شنونده می‌شوند و معنا را به او منتقل می‌کنند.

    در فرایند آموزش زبان انگلیسی کتاب گرامر یا دستور زبان مثل یک دوست در کنار شماست و به شما در مواقع یادگیری و موارد خاص یاری می رساند.


    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • فرانکفورت پنجمین شهر بزرگ و مهم کشور آلمان می باشد که توانسته تاًثیر بسزایی در پیشرفت این کشور داشته باشد. یکی از موفقیت هایی بسیار مهم این شهر راه اندازی فرودگاه بین المللی فرانکفورت می باشد که سالانه میلیون ها مسافر را جا به جا می کند.

    در صنعت هواپیمایی بیشترین چیزی که مورد توجه قرار می گیرد ساخت هواپیماها است. این که چقدر گنجایش داشته باشد و چه امکاناتی در هواپیما تعبیه شود.

    اما این امر غالباً از سوی افراد فراموش می شود که همانقدر که ساخت هواپیما مهم است به همان میزان نیز ساخت زیرسازها و فرودگاه ها نیز مهم می باشد.

    این امر موجب شده است تا همانطور که بین هواپیماهای موجود در جهان رقابتی بر سر بزرگ بودن، امکانات بیشتر و رکوردهای دیگر به وجود می آید بر سر فرودگاه ها نیز این رقابت ها ایجاد شود؛ و بحث از بزرگ ترین و پرترددترین فرودگاه ها به میان بیاید.

    فرودگاه مورد نظر ما در این مقاله یعنی فرودگاه فرانکفورت آلمان در جایگاه چهارم شلوغ ترین فرودگاه های اروپا قرار گرفته است.

    تاریخچه فرودگاه

    شاید برای شما هم عجیب به نظر برسد که فرودگاه فرانکفورت که هم اکنون حتی یک پرواز نظامی هم در آن صورت نمی پذیرد توسط نازی ها در سال 1936 و برای اهداف نظامی ساخته شده است.

    این فرودگاه در سال 1946 کاربری خود را به فرودگاه مسافربری و ترانزیتی تغییر داد و از آن سال تاکنون حتی یک هواپیمای نظامی نیز در این فرودگاه دیده نشده است.

    فرودگاه فرانکفورت قطب اصلی فعالیت ایرلاین لوفتهانزا و ایرلاین های تابع آن یعنی لوفتهانزا سیتی لاین و لوفتهانزا کارگو، کوندور فلوگدینست و آئرو لوگیک است.

    فرودگاه بین المللی فرانکفورت دوازدهمین فرودگاه پرتردد جهان است و پس از هیترو لندن، دوگل پاریس و فرودگاه آمستردام در رده ی چهارم پرترددترین فرودگاه اروپا قرار گرفته است.

    فرودگاه فرانکفورت مکانی برای قرارگیری 106 ایرلاین است که سفرهای خود را به 275 مقصد در 111 کشور در جهان انجام می دهند.

    در این فرودگاه روزانه 1365 پرواز صورت می گیرد که بخش عمده ی آن یعنی حدود 80% پروازها توسط ایرلاین لوفتهانزا و ایرلاین های وابسته ی او صورت می گیرد.

    این فرودگاه قابلیت باربری نیز دارد که از این حیث سومین فرودگاه بزرگ اروپا به شمار می رود و شعبه ها و خدمات متنوعی برای امور گمرکی و تجاری دارا است.

    این فرودگاه به طور کلی دارای 3 ترمینال مجزا می باشد.

    ترمینال یک که شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز در آن قرار دارد. از سه بخش A,B,C تشکیل شده است.

    ترمینال دوم این ایرلاین نیز دارای دو بخش می باشد که با نام های E,D شناخته می شوند.

    ترمینال سوم هنوز تکمیل و به بهره برداری نرسیده است. هدف از ساخت این ترمینال افزایش تعداد پروازها و تامین دیگر پیش نیاز های فرودگاه می باشد.

    آدرس فرودگاه بین المللی فرانکفورت

    اغلب فرودگاه های بین المللی و بزرگ برای سهولت در کار مسافران در نزدیکی پایتخت قرار دارند. فرودگاه فرانکفورت نیز از این قاعده مستثنی نیست و در فاصله ی 12 کیلومتری یعنی 20 دقیقه ای شهر فرانکفورت، آلمان قرار دارد. می توانید آدرس این فرودگاه را در نقشه ی هوایی گوگل مشاهده کنید.

    ایرلاین های مهم در فرودگاه فرانکفورت

    • آدریا ایرویز
    • ایرفلوت
    • ایر آستانا
    • ایر چاینا
    • ایر فرانس
    • اگین ایرلاینز
    • ایر الگری
    • ایر برلین
    • ایر دولومیتی
    • ایندیا ایر
    • عار لینگوس
    • ایر عربیا مرک
    • ایر کانادا
    • ایر اروپا
    • ایر مالتا

    فرودگاه هایی که به فرودگاه فرانکفورت پرواز مستقیم دارند

    • فرودگاه بین الملیل ملکه عالیا امان
    • فرودگاه آتن
    • فرودگاه بارسلون
    • فرودگاه بیلبائو
    • فرودگاه برمن
    • فرودگاه آمستردام
    • فرودگاه بین المللی هارتسفیلد- جکسون آتلانتا
    • فرودگاه بلگراد، فرودگاه بیلوند
    • فرودگاه بروکسل
    • فرودگاه آرلاندا استکهلم
    • فرودگاه آنتالیا
    • فرودگاه بین المللی بیرمنگام
    • فرودگاه بولونیا
    • فرودگاه بازل

    ترمینال های فرودگاه فرانکفورت

    در حال حاضر این فرودگاه از دو ترمینال مسافربری بهره می برد و ترمینال سوم این فرودگاه در حال ساخت است و در سال 2021 به بهره برداری می رسد.

    1. در ترمینال شماره ی یک و در بخش های A, B, C و Z گذرنامه و پاسپورت و ویزای شنگن و غیرشنگن مورد بررسی قرار می گیرد. لذا دقت داشته باشید تا تمامی مدارک مورد نظر مانند مدارک شناسایی،واچر هتل، بلیط هواپیما، پاسپورت و ... را همراه خود داشته باشید تا به مشکل برنخورید. شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز در بخش C این ترمینال قرار دارد.
    2. در ترمینال شماره ی دو سطوح D و E قرار دارند. این ترمینال با ترمینال شماره ی یک 15 دقیقه فاصله دارد که می توانید این فاصله را با اتوبوس های داخل فرودگاه طی کنید.
    1. ترمینال سوم هنوز تکمیل و به بهره برداری نرسیده است. هدف از ساخت این ترمینال افزایش تعداد پروازها و تامین دیگر پیش نیاز های فرودگاه می باشد.

    حمل و نقل از فرودگاه فرانکفورت

    این مسئله که مسافر پس از پیاده شدن از هواپیما چگونه به شهر برسد و یا از شهر چگونه به فرودگاه برود بسیار مهم است لذا ساخت زیربناهای مربوط به حمل و نقل مسافران در کاربری فرودگاه ها نقش بسزایی دارد.

    از این رو فرودگاه فرانکفورت زیربنای مناسبی را فراهم کرده است و به همین دلیل جزو پرترددترین فرودگاه های اروپا و جهان به شمار می رود.

    تاکسی:

    تاکسی های فرودگاه در خارج از فرودگاه قرار دارند و وسایل گرانی برای جابجایی به شمار می روند. البته اگر مسافر یک پرواز خارجی طولانی بوده اید. تاکسی سریع ترین راه رسیدن شما به هتل می باشد.

    • اتوبوس:

    برای استفاده از اتوبوس هایی که مسیرشان خارج از فرودگاه و به سوی شهر است باید به ترمینال شماره یک مراجعه کنید.

    • مترو:

    به استگاه های S بروید و از این طریق وارد ایستگاه S8 و S9 شوید تا به مرکز شهر فرانکفورت برسید.

    • قطار:

    در واقع ایستگاه های قطار این فرودگاه در حال ساخت هستند. و هنوز زمان دقیق بهره بردای آن ها مشخص نیست.

    امکانات فرودگاه بین المللی فرانکفورت

    • شاید این موضوع کمی عجیب به نظر برسد اما حقیقت دارد. در هر دو ترمینال این فرودگاه نمازخانه وجود دارد. (احترام به عقاید!)
    • در این فرودگاه حمام های مجهزی قرار دارد که با پرداخت هزینه می توانید از آن ها استفاده کنید. در این حمام ها امکاناتی مانند ژل استحمام، حوله ی پاکیزه و سشوآر و ... وجود دارد.
    • می توانید از اینترنت رایگان و پر سرعت فرودگاه استفاده کنید.
    • امکانات بانکی و ارزی و همچنین سیستم های پرداخت در دو ترمینال فرودگاه در دسترس مسافران است.
    • تعداد زیادی از فروشگاه های برندهای معروف جهان در این فرودگاه دارای شعبه هستند.
    • در هر دو ترمینال 1 و 2 غذاخوری ها و کافه هایی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. تنوع این غذاخوری ها در ترمینال شماره ی یک بیشتر از ترمینال شماره ی دو است.
    • در ترمینال شماره ی دو و در طبقه ی چهارم آن اتاقی برای بازی کودکان و اتاقی برای مادرانی که نوزاد دارند در نظر گرفته شده است.
    • اگر قصد داشته اید تا پروازی غیرمستقیم را از طریق خطوط فرانکفورت تجربه کنید می توانید شب را در هتل های اطراف این فرودگاه مانند هتل شرایتون با ظرفیتی بالغ بر 1008 نفر بگذرانید. برای مشاهده و رزرو هتل در هر کجایفرانکفورت نیز می توانید از سیستم آنلاین سایت طاهاگشت استفاده کنید.
    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • کارهای جالبی که باید در سفر انجام بدهید

    سفر فقط رسیدن به مقصد نیست، اگر کمی قبل از آغاز سفرهایتان درباره جایی که قرار است به آن بروید تحقیق کنید، متوجه خواهید شد که هرجایی ویژگی های خاصی دارد و توصیه می شود کارهای ویژه ای در آن مکان خاص انجام بدهید تا سفرتان خاطره انگیزتر بشود. در ادامه برخی از مقاصد محبوب تر برای سفر ایرانی ها را بررسی می کنم و کارهای جالبی که می توانید در آنها انجام بدهید را توضیح می دهم و حقایق کمتر گفته شده آنها را برملا خواهم کرد. توصیه می کنم اگر به سوی شهرهای کشور ترکیه سفر می کنید و حتی تور ارزان استانبول را خریداری کرده اید و خرید تور باز هم برای شما آسان نبوده، حتما در ادامه همراهم بمانید تا دست کم مطمئن باشید سفری فوق العاده در انتظار شماست.

    پیشنهاد برای خریداران تور ارزان آنتالیا

    شاید شما هم بدانید که به تازگی تور زمینی آنتالیا محبوب شده یعنی مسافران زیادی حاضر هستند برای تفریح در شهر آنتالیا با اتوبوس کیلومترها را طی کنند، پس با این اوصاف تور ارزان آنتالیا طرفدار پیدا کرده و در حقیقت هم اهمیت زیادی ندارد که چطور خود را به آنتالیا می رسانید اما این که روزهای خود را در این شهر چگونه سپری خواهید کرد حائز اهمیت است.

    توصیه ما به شما در سفر به آنتالیا این است که از شهرگردی غافل نشوید. متاسفانه ایرانیان تصور می کنند که فقط استانبول شهر خوبی برای گردش در کوچه و پس کوچه های شهر است اما آنتالیا نیز این ویژگی را دارد یعنی خیابان هایی دارد که با قدم زدن در آنها حتما حال و هوای شما تغییر خواهد کرد و در ضمن هزینه ای هم ندارد.

    اگر اهل طبیعتگردی هستید، از طبیعت آنتالیا هم چشم پوشی نکنید زیرا پارک های ملی آنتالیا بسیار رویایی هستند و اگر فرصت داشته باشید چند کیلومتری از مرکز شهر خارج شوید، با زمین های کشاورزی وسیعی روبه رو خواهید شد که تامین کننده محصولات مورد نیاز مردم در سراسر کشور ترکیه هستند.

    پیشنهاد برای خریداران تور ارزان اروپا

    شاید تصور کنید که نمی توان با هزینه کم به اروپا سفر کرد، این موضوع حقیقت دارد اما با این حال باز هم می توان تور ارزان اروپا پیدا کرد، آژانسهای منصفی وجود دارند که با سود کمتر تورهای خوبی ارائه می دهند. بنابراین توصیه می کنم قبل از این که درباره سفر به اروپا ناامید شوید کمی بیشتر جست و جو کنید. کارهای جالبی که می توانید در اروپا انجام بدهید به میزان زیادی به کشوری بستگی دارد که راهی آن می شوید، اما توصیه می کنم در سفرهای اروپا، خود را ملزم به بازدید از اماکن دیدنی که اغلب گردشگران از آنها دیدن می کنند و در فهرست تورهای مسافرتی قرار دارند، نکنید زیرا شهرهای اروپایی مدرن و جذاب هستند و همیشه دیدنی های جالبی دارند که در وبسایت ها حرفی از آنها به میان نمی آید.

    پیشنهاد به خریداران تور ارزان دبی

    دبی از آن دسته شهرهایی است که تفریح در آن ارزان تمام نمی شود بنابراین پیشنهاد می کنم که تور ارزان دبی را خریداری کنید که بودجه کافی برای تفریح در دبی را داشته باشید. البته من پیشنهاد می کنم که ابتدا به سراغ تفریحات رایگان دبی بروید برای مثال آبنمای موزیکال دبی را تماشا کنید یا از رقص نورهای برج خلیفه لذت ببرید و در اطراف این برج زیبا قدم بزنید که محوطه وسیع و جذابی دارد و برای این تفریحات هم نیازی نیست هیچ گونه هزینه ای پرداخت کنید. از دیگر توصیه های من برای تفریحات خاطره بر انگیز و مقرون به صرفه در دبی، امتحان کردن لباس مردم این شهر است، برای این کار می توانید به فروشگاه هایی که لباس سنتی عربی به فروش می رسانند مراجعه کرده و انواع لباس های عربی را امتحان کنید و چند عکس جالب برای ثبت لحظات خود بگیرید.

    پیشنهاد به خریداران تور ارزان تایلند

    حتما شما هم صحبت هایی که درباره تور پوکت، تور بانکوک یا سایر شهرهای تایلند می شود را شنیده اید. اگر شما هم به سختی تور ارزان تایلند را یافته اید و به این کشور سفر کردید، توصیه می کنم که از بازارهای شناور این دیار دیدن کنید، بازارهایی که در آن بومیان محصولات خود را در قایق ها و داخل رودها به فروش می رسانند البته خرید غذا از این بازارها را پیشنهاد نمی کنم چون سلامت آنها تضمین شده نیست اما بازدید از بازارها را از دست ندهید. اگر قصد صرفه جویی در سفرتان به تایلند را دارید، از معابدی که کمتر شناخته شده هستند بازدید کنید تا مجبور به پرداخت هزینه ورودی نباشید اما مطمئن باشید که همان تجربه ای را به دست خواهید آورد که در معبدهای بزرگ به دست می آورید.

    یکی از بهترین وبسایت ها برای پیدا کردن تورهای مسافرتی www.findatour.co فاینداتور است که به عنوان موتور جستجوی آژانسهای مسافرتی و تورها فعالیت می کند.

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات